Hledáte řešení Spisové služby, které splní veškeré požadavky vyplývající ze Zákona 499/2004 sb. o archivnictví a spisové službě, případně jiných souvisejících zákonů a předpisů, včetně norem EU či jiných mezinárodních předpisů?
Rádi vám poskytneme osobní prezentaci systému iSSL přímo v sídle vaší organizace.
Během prezentace budete mít možnost položit otázky a diskutovat o možnostech nasazení systému iSSL ve vašem prostředí.
Co přináší spisová služba iSSL?
Elektronická spisová služba iSSL znamená významnou podporou procesů spojených se správou dokumentů a tím výraznou úsporu času pracovníků. Současně pomáhá uživatelům dodržovat veškerou legislativu při péči o dokumenty v průběhu jejich celého životního cyklu.
Spisová služba iSSL byla vyvinuta v roce 2018 a její hlavní výhodou je, že poskytuje uživatelům komfort technologicky i uživatelsky moderního prostředí.
Uživatelské prostředí
Pracovní prostředí systému iSSL je intuitivní a pomáhá uživatelům efektivně spravovat dokumenty od přijetí či vzniku dokumentu po uložení a vyřazování a dodržovat při tom platnou legislativu.
Uživatelé pracují ve webovém prohlížeči a přihlašují se pomocí shodných přihlašovacích údajů, které používají v organizaci (AD, SSO…) nebo pomocí přihlašovacích údajů přidělených systémem spisové služby. Operují s přehledně strukturovanými daty, jež lze vyhledávat, řadit, klasifikovat, exportovat do několika formátů. Taktéž detaily entity dokument, spis a dalších poskytují metadata ve strukturované, přehledné podobě.
Uživatelům usnadňuje práci ve všech částech aplikace systém konfigurovatelných notifikací v notifikačním centru nebo v podobě e-mailů.
Moduly
Životní cyklus dokumentu se odráží ve skladbě modulů, jež jsou součástí standardní implementace systému:

Modul Administrace umožňuje správci určeného organizací pokročilou správu aplikace:

ePodatelna, Podatelna
- Příjem dokumentu v podatelně
- Automatický příjem doručeného dokumentu z e-mailu a ISDS v ePodatelně
- Automatická kontrola příloh na formát a škodlivý kód
- Automatické vytěžování kontejnerů eml, zfo, zip
- Automatická konverze příloh do výstupního formátu, včetně práce s kontejnerem PDF/A-3
- Evidence doručeného dokumentu, označování
- Předání ke zpracování (Oběhové kopie, kopie na vědomí)
Referent, Sekretariát, Vedoucí
Zpracování dokumentu
- Evidence vlastního dokumentu, označování
- Zatřídění do spisu
- Oběh
- Verze příloh, konverze přílohy do výstupního formátu
- Schvalování, opatření přílohy kvalifikovanou elektronickou pečetí a kv. el. časovým razítkem
- Odeslání zásilek, včetně hromadných zásilek, tzn. různá č. j. v jedné obálce
- Vyřízení
Práce se spisem
- Analogicky jako dokument
- Zatřídění do spisového plánu
- Vyřízení spisu i s dokumenty
Přehled lhůt
Vyhledávání, řazení, filtrování dokumentů a spisů
Uživatelské filtry, export přehledů
Výpravna
- Odeslání dokumentu kanály e-mail, ISDS, pošta, osobně, konfiguračně i další
- Tvorba a tisk poštovních podacích archů, číselník poštovních produktů
- Automatické stahování stavů zprávy a doručenek z ISDS
- Metadata pro analogové doručenky
Spisovna
- Uložení spisů a dokumentů ve spisovně
- Zatřídění do UJ
- Zápůjčky ze spisovny
- Automatické hlídání skartačních lhůt
Skartace
Vyřazování dokumentů v digitálním skartačním řízení
- Tvorba skartačního návrhu
- Export SIP balíčků pro Národního archivní portál
- Import a zpracování XML dokumentů z archivu
- Odmazání skartovaných digitálních dokumentů kromě povinné hlavičky metadat
Administrace
- Organizační struktura – stromový přehled hierarchicky uspořádaných organizačních jednotek
- Uživatelské účty – role a oprávnění, stínování uživatele, resp. zástup
- Spisové plány – export a import spisového plánu
- Email, ISDS – konfigurace časových rozvrhů pro stahování zpráv
- Adresář – Globální adresář organizace i osobní uživatelské adresáře, integrace na Administrativní registr ekonomických subjektů (ARES) Registr obyvatel (ROB), Registr osob (ROS), Registr územní identifikace adres a nemovitostí (RÚIAN).
- Transakční protokol
- Tvorba čísel jednacích – spojováním dokumentů, sběrný arch, masky čísel jednacích
- Číselníky
- Šablony – e-mailů, štítků, protokolů
- Konfigurace chování aplikace v rámci jednotlivých funkčností
Rozhraní, integrace
Aplikace iSSL poskytuje moderní webové rozhraní pro integraci existujících informačních systémů organizace a umožňuje tak vytvořit efektivní a propojené pracovní prostředí. Uživatelé mohou efektivně komunikovat s dalšími systémy a sdílet data a informace napříč organizací.
iSSL standardně poskytuje napojení na e-mailový server, Informační systém datových schránek (ISDS), Administrativní registr ekonomických subjektů (ARES), systém Anonymizace smluv, rozhraní dle přílohy NSESSS pro napojení samostatné evidence dokumentů (výměna dokumentů a jejich metadat), Registr obyvatel (ROB), Registr osob (ROS), Registr územní identifikace adres a nemovitostí (RÚIAN).
Architektura, technologie
Aplikace iSSL představuje moderní webové řešení s využitím technologie HTML5, na jehož pozadí je efektivní databázový systém a technologie umožňující rozložení provozní zátěže mezi servery v rámci infrastruktury či škálovatelnost systému na základě potřeb zákazníka.
Nabízíme variantu provozu aplikace iSSL v cloudu. Díky provozu v rámci cloudu organizace získává možnost eliminovat nutnost vlastnit a udržovat vlastní hardwarové prostředky a lidské zdroje na správu a údržbu IT infrastruktury. Tím lze optimalizovat náklady i provoz organizace a zaměřit se tak na své hlavní oblasti činnosti. Uživatelům umožňuje přístup z jakéhokoli umístění.
Technická, aplikační a metodická podpora
Součástí našich služeb je technická, aplikační a metodická podpora uživatelů. Nabízíme profesionální a zároveň lidský přístup při řešení případných problémů s aplikací, jejím nastavením nebo jen s pracovním postupem v aplikaci.
Nabízíme metodickou podporu v rozsahu legislativního rámce pro výkon eSSL, (tzn. činnosti v aplikaci, ale i mimo ni), klasická metodická podpora k legislativě, jejímu výkladu a doporučení v praxi v oblasti správy dokumentů.
Údržba systému
Součástí poskytovaných služeb je též legislativní podpora. Změny příslušné legislativy aktivně sledujeme a schválené změny implementujeme u zákazníků v zákonných lhůtách.
Taktéž se staráme o technologickou aktuálnost systému a prostředků, kde je systém provozován, v zájmu zachování maximálního výkonu aplikace.
Implementační proces a školení
Zajišťujeme celý implementační proces u zákazníka. Vše začíná analýzou potřeb včetně shromáždění konfiguračních dat a identifikací napojených systémů. Pokračujeme vypracováním implementační analýzy včetně harmonogramu. Po schválení následuje implementace a konfigurace aplikace.
Součástí nabízených služeb je školení uživatelů, jež provádíme dle přání zákazníka online nebo osobně.
